Сервіс та підтримка
Селектор для підбору гарнітур до вашого мобільного, стаціонарного або IP телефону
Дистрибуція високотехнологічних професійних брендів вимагає не тільки наявності у компанії дистрибютора професійних кадрів, які повністю розбираються в асортименті товарів і знають всі технічні особливості представленого обладнання, але є і обовязкова умова — наявність авторизованого сервісного центру, який здійснює гарантійний та після гарантійний сервіс пропонованого товару.
Наш сервісний центр оснащений професійним обладнанням для діагностики та усунення несправностей. Компетентність наших фахівців підтверджена сервісними сертифікатами фірм виробників.
Ми пропонуємо наступні послуги і переваги:
— швидкий та якісний, з гарантією, ремонт обладнання, що поставляється компанією;
— заміна, що вийшли з ладу, деталей і блоків оригінальними запасними частинами
виробника продукту;
— ремонт динамічних голівок в акустичних системах;
— профілактика обладнання з виїздом до замовника;
— завжди в наявності, на складі сервісного центру, широкий спектр запасних частин від
виробників постачаємих брендів;
— прийом на техобслуговування
поставок компанії «Індіго Мюзік», за погодженням;
— тестування, діагностика обладнання на несправності, з висновком;
— виготовлення супутнього обладнання, таке як мережеві і відео комутатори, сплітери,
світчери, під індивідуальні особливості конфігурації комплексу обладнання обєкта;
— навчання технічного персоналу замовника;
— консультації з технічних питань.
Гарантійні зобовязання Sennheiser в Україні.
Умови гарантії:
На всі, що офіційно постачаються, вироби з торговою маркою Sennheiser встановлюється термін гарантії 24 місяці. Початок терміну гарантії починається з дати придбання товару кінцевим користувачем.
Компанія Sennheiser гарантує, в виробах що офіційно постачаються, відсутність явних і прихованих виробничих дефектів, що виникли внаслідок неякісної сировини та матеріалів, порушення процесу виготовлення, складання і упаковки виробів та їх компонентів.
У разі виявлення у виробах дефекту, що виник з вини виробника, Компанія Sennheiser приймає на себе зобовязання щодо усунення виявлених недоліків в порядку, передбаченому гарантійних зобовязань та Законом про захист прав споживачів. У разі, якщо місцеве законодавство прямо вимагає виконання умов та / або обмеження термінів або способів виконання зобовязань, такі вимоги мають пряму дію і є пріоритетними в порівнянні з іншим умовами.
Відмова від відповідальності:
Компанія Sennheiser не несе відповідальності в разі пошкодження або відмови виробів, а також нанесеного ними збитку в разі, якщо це стало наслідком порушення споживачем правил експлуатації виробів, самостійної модифікації або несанкціонованого ремонту, а також використання виробів не за прямим призначенням. Не можуть бути надані гарантії відповідності індивідуальним вимогам споживача, за винятком випадків, коли такі вимоги мають на увазі відповідність виробів затвердженим державним / міжнародним стандартам або специфікаціям. У разі необхідності споживач має право звернутися до співробітників або офіційним партнерам Компанії Sennheiser за додатковою інформацією та на її основі прийняти рішення про придбання виробів.
Виконання гарантійних зобовязань:
Відповідно до гарантійних зобовязань, компанія Sennheiser за своїм вибором — виконає ремонт виробу, використовуючи нові або відновлені в заводських умовах вузли та деталі, або замінить виріб новим або відновленим. Інші способи виконання зобовязань не передбачені.
Відносно гарантійних зобовязань, «відновлений» означає виріб або деталь, які були відновлені відповідно до оригінальних специфікацій. У разі гарантійної заміни або ремонту, несправний виріб або його несправна частина, замінені в процесі ремонту, переходять у власність компанії Sennheiser.
Гарантійні зобовязання діють у відношенні дефектів матеріалу або роботи, що впливають на використання виробів. На вузли та аксесуари, що мають обмежений термін служби і схильні до природного зносу, включаючи хімічні джерела струму (батареї), декоративні елементи і амбушюри навушників, гарантія не поширюється, оскільки термін їх служби визначається режимом використання виробів. Гарантійні зобовязання не включають також послуги з установки, використання або модифікації виробів, які були проведені не відповідно до інструкції з експлуатації, за винятком випадків, коли компанія Sennheiser дала письмовий дозвіл щодо характеру і масштабів таких дій.
Виконання модифікації або ремонт виробу особою або організацією, не уповноваженими компанією Sennheiser, є підставою для припинення права на гарантійний ремонт.
Обмеження гарантійних зобовязань:
Дані умови гарантії, у випадках, що не суперечать правам споживача, є остаточними і мають пріоритет по відношенню до
У разі, якщо виріб частково або повністю втратив функціональність, в звязку з: порушенням правил експлуатації, механічним пошкодженням, попаданням сторонніх предметів, речовин або рідин (за винятком вологозахищених виробів), попаданням комах, впливом високих або низьких температур, кислот, лугів, розчинників або агресивних хімічних з’єднань, тобто в тих випадках, коли втрата функціональності сталася не з вини виробника і не викликана явними або прихованими виробничими дефектами, Компанія Sennheiser не може нести відповідальність і припиняє зі свого боку дію гарантійних зобовязань щодо конкретного виробу. В такому випадку, протягом терміну служби виробу, споживачеві може бути запропонована можливість платного ремонту (для виробів, ремонт яких виробником допускається) або придбання нового пристрою (для виробів, ремонт яких виробником не передбачено).
Частини виробу які зношуються
Вузли та деталі виробів, що зношуються в процесі експлуатації, включаючи але не обмежуючи: елементи живлення і акумулятори, амбушюри і накладки навушників, декоративні покриття, чохли і накладки, термін служби яких залежить від частоти та інтенсивності експлуатації, можуть бути прийняті до заміни або ремонту тільки в разі виявлення виробничого дефекту. Зниження ресурсу або розряд елементів живлення, поява потертостей, подряпин і забруднень не можуть бути причиною для безкоштовної заміни зношених вузлів, деталей та аксесуарів. Споживачеві надається можливість придбання вузлів і деталей (що зношуються), надання допомоги в їх заміні в тому випадку, якщо потрібно інструмент або додаткова інформація для виконання такої заміни. Для придбання необхідно звертатися до авторизованих сервісних центрів Компанії Sennheiser за винятком, коли такі вузли та деталі виконані відповідно до загальноприйнятих стандартів (наприклад: батареї, акумулятори, перехідники). В цьому випадку Компанія Sennheiser має право рекомендувати певних виробників таких вузлів і деталей для забезпечення заявлених технічних характеристик.
Як зробити гарантійний ремонт:
Для проведення гарантійного ремонту, власник виробу може звернутися до авторизованого сервісного центру, представивши документ, який підтверджує дату придбання виробу, такий як касовий або товарний чек, накладна або гарантійний талон. У разі, якщо власник виробу не має підтверджуючого документа, він може звернутися до продавця, у якого було придбано виріб для підтвердження дати придбання. Якщо дату придбання встановити або підтвердити неможливо, власник сплачує
Витрати з доставки виробу для проведення гарантійного ремонту лежать на власникові виробу, за винятком випадків, прямо передбачених законом. При пересиланні власник зобовязаний упакувати виріб таким чином, щоб забезпечити його збереження, по можливості рекомендується користуватися оригінальною упаковкою.
У разі, якщо за законодавством права споживача передбачають виключення або доповнення в порівнянні з вказаними умовами гарантії, вищезгадані права мають пріоритет і надають власнику виробу додаткові права і можливості.
Увага!
ТОВ «Компанія Індіго Мюзік» як ексклюзивний офіційний дистрибютор продукції Sennheiser в Україні повідомляє наступне:
Відповідно до статей Закону України «Про захист прав споживачів» «Компанія Індіго Мюзік» не несе гарантійних зобовязань по товарах Sennheiser, купленим споживачами не в мережі офіційних авторизованих партнерів Sennheiser в Україні, які не мають відповідно гарантійних талонів ТОВ «Компанія Індіго Мюзік» або офіційних українських партнерів, так як «Компанія Індіго Мюзік» не є імпортером даного товару.
Продукція Sennheiser, завезена в Україну не офіційним імпортером а іншими постачальниками, вважається контрабандною, і позбавляється офіційної гарантійної підтримки в Україні.
Сервісні центри, які не мають офіційної авторизації, незаконно використовують логотип і торгову марку Sennheiser, не мають права надавати послуги з сервісного обслуговування продукції Sennheiser в Україні і видавати офіційні сервісні висновки. Видані такими сервісними центрами висновки не можуть бути підставою для повернення або обміну продукції у офіційних партнерів ТОВ «Компанія Індіго Мюзік».
На тій же підставі Компанія офіційний дистриб’ютор Sennheiser в Україні ТОВ «Компанія Індіго Мюзік» не несе відповідальності за автентичність і наявність дозвільної документації по продукції, офіційним імпортером якої в Україні «Компанія Індіго Мюзік» не є.